Opis
Zastosowanie
- budowa torów kolejowych, dróg
- budownictwo ogólne
- prace przeładowcze w obrębie torów (kolejowych, dźwigowych)
Cechy produktu
- połączenie podeszwy z cholewką klejone oraz wzmocnione szyciem bocznym
- chroni przed poślizgiem w klasie SRC
- podeszwa z gumy olejoodpornej
- odporna na kwasy, ługi, roztwór amoniaku, n-heptanu i temperaturę do 300 st. C w krótkotrwałym kontakcie
- wyposażona w absorbery pochłaniające energię mikrowstrząsów
- cholewka ze skóry naturalnej wykończona miękkim wypełnieniem
- wyposażona w taśmę z gumy wzmocnioną skórą pozwalającą na błyskawiczne zdjęcie obuwia
- podszewki z materiałów zapewniających komfort użytkowania
- higroskopijna wyściółka
- rozmiary 36 – 50
Norma: EN ISO 20347:2012 OB SRC E FO HRO